اين شعر شما را ياد چه خاطره اي مي اندازد!!!؟
من دغدغه دارم که این روزها در سرزمینی زندگی می کنم که در آن دویدن سهم کسانی است که نمی رسند و رسیدن حق کسانی است که نمی دوند.
خرید عینک آفتابی" target="_blank" >خرید عینک آفتابی 1
خيال خيس 1
عینک آفتابی" target="_blank" >عینک آفتابی 1
دوستتدارم.... 1
خرید ساعت مردانه عقربه دار 1
ساعت کاسیو 1
بهترين ها را براي بهترين ها در نظر ميگيريم 1
خرید عینک آفتابی 1
منابع وسوالات و جزوات دکترا 1
...::: پیکووال :::... 1
کشتی گیر 1
خرید عینک آفتابی 1
بچه سومي ها 1
ماكسيما 1
I LOVE YOU 1
*كلبه ي وحشت* 1
نـ ـفـ ـس 1
ღکمپ عشقღ 1
YدختردبیرستانیY 1
يه شب مهتاب 1
روزگار تلخ 1
فيسبوك آبي 1
emo girl 1
دختري از جنس كره 1
رویای بی انتهای من 1
تاپ رنگ 1
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اقیانوس اشک و آدرس mylove1680.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->


باز باران ،با ترانه،با گهر هاي فراوان             ميخورد بر بام خانه        من پشت شيشه تنها،استاده ،گذرها          رود ها راه اوفتاده        شاد وخرم        يك دو سه گنجشك پر گو باز هم دم          مي پرد اين سو وآن سو       ميخورد برشيشه ودر مشت سيلي آسمان      امروز ديگر نيست نيلي    ياد آرد ياد باران      گردش يك روز ديرين     خوب و شيرين      توي جنگل هاي گيلان         كودكي ده ساله بودم       شاد و خرم     نرم و نازك      چست و چابك از پرنده ، از خزنده ،از چرخنده بود     جنگل گرم و زنده   ،آسمان آبي،چو دريا    يك دو ابر اينجا و آنجا چون دل من     روز روشن،بوي جنگل،تازه و تر،همچون مي مستي دهنده            بر درختان ميزي پر    هر كجا زيبا پرنده،   بركه ها آرام و آبي          برگ و گل هر جا نمايان            چتر نيلوفر درخشان  آفتابي رودخانه   با دو سد زيبا ترانه زير پاهايدرختان      چرخ ميزد،چرخ ميزد       همچو مستا     چشمه ها چون شيشه هاي آفتابي،        نرم و خوش در جوش و لرزه    توي آنها سنگ ريزه       سرخ و سبز و زرد و آبي     با دو پاي كودكانه       ميدويدم   همچو آهو    پريدم از لب جو     دور گشتم زخانه   ميكشانيدم به پايين    شاخه هاي بيد مشكي    دست من مي گشت رنگين از تمشك سرخ مشكي      ميشنيدم از پرنده داستانهاي نهاني     از لب باد وزنده     راز زندگاني                   هر چه ميديدم در آنجا      بود دلكش بود زيبا    شاد بودم ميسرودم    گيسوي سمين مه را   شانه ميزد دست باران   بادها با فوت خوانا  مينمودندش پريشان سبزه   در زير درختان    رفته رفته گشت دريا   توي اين  درياي جوشان   جنگل وراونه پيدا   بس دلارا بود جنگل،به      چه زيبا بود جنگل بس فسانه    بس ترانه بس ترانه  بس فسانه  بس گوارا بود باران،به    زيبا بود باران مي شنيدم اندر اين گوهر فشاني     راز هاي جاوداني    پند هاي آسماني    بشو از من   كودك من پيش چشم مرد فردا   زندگاني   خواه تيره   خواه روشن   هست زيبا   هست زيبا    هست زيبا   

 



نظرات شما عزیزان:

shadlin
ساعت18:43---24 بهمن 1391
یاد اون روزی که کسایی که این شعر و حفظ بودن می رفتن بیرون اما من و اونایی که حفظ نبودیم موندیم کلاس
راستی مرسی که اومدی وبم
لینک شدی عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:,ساعت 21:48 توسط افشین |